Forældresamarbejde

I børnehuset Toftekær vil vi gerne have at man føler sig velkommen og som en del af et fællesskab, derfor hilser vi på hinanden og siger godmorgen, eller goddag/farvel, både til andre forældre, børn og personale.

Vi forsøger at tage individuelle hensyn til det enkelte barn, derfor har kontakten imellem forældre/personale meget høj prioritet og vi bestræber os på at have en god og åben kontakt med jer forældre.

Vi anser det at skabe et godt børnehus, som et fælles ansvar og har derfor forventning til i som forældre, involverer jer i jeres barns hverdag og deltager så vidt det er muligt i de fælles arrangementer og holder opdaterede om det der sker i huset på tavler og via hjemmeside/mails.

Forældre i vuggestuen hjælper os og jeres børn ved, at skifte sengetøj og rengøre krybbe engang om måneden,.